Szyldy z Twoją reklamą i nie tylko! – trendy marketingowe
Szyld nad wejściem do budynku, niezależnie czy jest to siedziba biura, czy restauracja, niezaprzeczalnie można uznać za wizytówkę firmy. Zwracając uwagę na główny front, wchodzimy do środka z pewnymi oczekiwaniami. Aby mogły one zostać spełnione, warto zadbać o udane pierwsze dobre wrażenie. Skoro dany klient zawędrował tak daleko, bo aż do siedziby naszej firmy, należy zapewnić mu spójną komunikację od samego wejścia. Szyldy reklamowe mają więc za zadanie przyciągnąć, zwabić. Zadbanie o ich estetykę i dobre wykonanie leży w obowiązku właściciela. Solidnie wykonany znak reklamowy posłuży na długo i skutecznie będzie w tym czasie przyciągał nowych klientów i zachęcał do powrotu stałych bywalców.
Spis treści:
- Kiedy kończy się tablica, a zaczyna szyld?
- Materiały idealne na szyld
- Konstrukcje z PVC i pleksi – jakość w korzystnej cenie
- Trwałość i uniwersalność dibondu w reklamie
- Neonowy czy ledowy?
Kiedy kończy się tablica, a zaczyna szyld?
Nazewnictwo, nawet w reklamie, może być często problematyczne. Istnieje bowiem wiele nośników fizycznego marketingu. Zasadniczą różnicą między tablicą a szyldem jest powierzchnia. Ten pierwszy z reguły jest nieco bardziej przestrzenną formą – może być wykonany z liter 3D czy przy użyciu neonów bądź diod LED. Tablica zazwyczaj to powierzchnia płaska przeznaczona do prezentacji druku reklamowego, wykorzystywana przy banerach, billboardach czy mniejszych formatach. Może pełnić również funkcję informacyjną. Tablica to często reklama czasowa dzięki wykupieniu odpowiadającej nam powierzchni. Popularnością cieszą się tablice elektroniczne, które pozwalają na łatwe i szybkie zmiany plakatów reklamowych. Unika się przy nich również dodatkowych kosztów związanych z montażem i demontażem. Szyld można nazwać więc wizytówką firmy, a tablicę reklamową nośnikiem oferty czy dodatkowych informacji związanych z daną działalnością.
Materiały idealne na szyld
Konstrukcje z PVC i pleksi – jakość w korzystnej cenie
Istnieje wiele tworzyw, które wykorzystuje się do produkcji szyldów reklamowych. Zależnie od miejsca przeznaczenia warto skorzystać z odmiennych rozwiązań. Popularnym materiałem w tej kategorii jest powszechnie dostępne PVC oraz pleksi. Przy ich użyciu można tworzyć lekkie, łatwe w obróbce, a zarazem wytrzymałe tablice. Zastosowanie tego typu tworzyw w reklamie zewnętrznej gwarantuje stworzenie nośników odpornych na różne czynniki pogodowe – wiatr, deszcz czy promieniowanie. To także materiały korzystne cenowo. Zależnie od wymagań i potrzeb przy użyciu PVC i pleksi można stworzyć szyldy o grubości od 1 do 10 mm.
Trwałość i uniwersalność dibondu w reklamie
Kolejnym popularnym tworzywem jest dibond, czyli kompozyt, który składa się z dwóch warstw aluminium, połączonych ze sobą pianką polietylenową. Tego materiału używa się zarówno do produkcji szyldów, jak i logotypów, kasetonów oraz liter przestrzennych. Dibond łączy w sobie trwałość i efektowny wygląd. To z tych przyczyn jest tak często wykorzystywany w produkcji szyldów – tych do montowania na elewacji oraz wewnątrz budynków. Warto zwrócić uwagę, aby szyldy reklamowe zewnętrzne były wykonane z odpornych materiałów z uwagi na niekorzystne warunki pogodowe i szybsze niszczenie tworzywa.
Neonowy czy ledowy?
Mogłoby się wydawać, że światła neonowe już dawno wyszły z mody. Jednakże sukcesywnie wracają one do łask. Reklama w postaci neonów sprawdza się w przeróżnych branżach – od gastronomii przez butiki odzieżowe, aż po lokale usługowe i instytucje kulturowe. Ich główną zaletą jest niepowtarzalny charakter, jaki można wytworzyć z ich udziałem – ten klimat aż przyciąga klientów. Szyld reklamowy w postaci neonowej czy ledowej to nowoczesne narzędzie marketingowe, skutecznie wyróżniające firmę na danym rynku. Do tych cech można jeszcze dodać unikalność, trwałość, widoczność – to wyróżniki kreatywnego podejścia do reklamy. Wielką rolę w przypadku neonów czy ledów ogrywa oczywiście podświetlenie. Taka reklama jest o wiele bardziej widoczna i to niezależnie od pory dnia czy warunków pogodowych. A przecież na zauważeniu i przyciągnięciu do siebie klientów zależy firmom najbardziej.
Wypracowanie renomy poprzez właściwe działania marketingowe to kluczowy aspekt właściwego funkcjonowania firmy. Szyld z logo firmy to znak rozpoznawczy każdego przedsiębiorstwa. Ostateczny wybór tworzywa, z którego wykonamy taką tablicę, warto przemyśleć z uwagi na miejsce przeznaczenia czy rozmiar. W Art Line wykonujemy nawet nietuzinkowe projekty, dostosowane do potrzeb klientów. Każdy szyld będzie dzięki nam wyjątkowy.