Rola światła w reklamie, czyli jak kasetony podświetlane przykuwają wzrok
Jak dobrze oświetlona jest scena w teatrze, tak i kluczowa jest widoczność reklamy. Jej jasność ma za zadanie skupić uwagę potencjalnego klienta. Niech się stanie… światłość – to zdanie jest nie bez znaczenia. Widoczność to zauważalność, z której rodzi się zysk. Reklama w formie kasetonu podświetlanego jest skuteczna, właśnie dzięki temu, że ją widać. Czasem wystarczy tak prosta czynność jak zamontowanie żarówek i zyskujemy przepis na udaną promocję firmy. Rozejrzyj się i zobacz. Miasta są aż nasycone reklamami, a więc by dotrzeć do Klienta, trzeba się wyróżnić. W Studio ArtLine to potrafimy, dlatego też stale doradzamy, a poniżej podpowiadamy, z jakiego powodu warto skorzystać z kasetonów podświetlanych.
Spis treści:
- Skuteczność świetlna kasetonów reklamowych – co to takiego?
- Podświetlaj i przyciągaj – światło w reklamie
- Świetlna i świetna reklama zewnętrzna
- Widoczność to klucz
Skuteczność świetlna kasetonów reklamowych – co to takiego?
Skuteczność świetlna tyczy się nie tylko wielkości fizycznej. Warto bowiem skupić się na pierwszym członie tej nazwy i opisać to pojęcie pod względem marketingowym. Oba znaczenia jednak oddziałują na siebie i można mierzyć ich efektywność. Nie bez znaczenia jest proste równanie: skuteczność reklamy podświetlanej to duża ilość światła przy stosunkowo niskim zużyciu energii energetycznej. Wysoka skuteczność oznacza, więc energooszczędność instalacji, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji i dłuższą trwałość. Należy stosować nowoczesne rozwiązania także w kwestii oświetlania reklam, aby nie przyczyniać się dodatkowo do problemu, jakim jest zanieczyszczenie światłem, głównie w miastach.
Podświetlaj i przyciągaj – światło w reklamie
Rola światła w odbiorze, także w przypadku reklamy, jest niebagatelna. Już z pomocą kilku diod LED możemy wpłynąć na emocje odbiorcy, zmienić nastrój szyldu czy wyeksponować konkretny element albo produkt. Z obecną technologią bez problemu możemy uzyskać pożądaną barwę światła w odpowiednim natężeniu. Problemem nie jest także sterowanie instalacją. Kasetony podświetlane LED znajdują zastosowanie zarówno w witrynach sklepowych, jak i reklamach outdoorowych czy scenografiach eventowych, skutecznie przyciągając wzrok i budując zapadające w pamięć wrażenia wizualne.
Świetlna i świetna reklama zewnętrzna
Kaseton jako nośnik reklamy to bardzo dobre narzędzie. Jest lekki, a jednocześnie solidny i zapewnia długą żywotność, dzięki wykorzystaniu technologii LED, która dodatkowo jest niezwykle energooszczędna. Na takim kasetonie podświetlanym warto zamieścić grafię, swoje logo czy hasło – coś, co będzie wyróżniało markę. Ważne by przekaz ten był jak najbardziej czytelny, zgodny z psychologią kolorów. Często ten format pełni także funkcję informacyjną. Najczęściej wykonywane są one z plexi, aluminium bądź dibondu. Ponadto kasetony działają 24 godziny na dobę, nawet jeśli Twój lokal czy biuro są zamknięte, reklama cały czas działa!
Widoczność to klucz
Nieważne, jaki biznes prowadzisz, kluczem jest odpowiednia widoczność i rozpoznawalność. Ocenia się, że ludzie o wiele lepiej zapamiętują obrazy od liter, dlatego nawet niewielka reklama świetlna zewnętrzna czy wewnętrzna zwiększa szansę zauważenia, przyciągnięcia Klienta, a finalnie przyczynia się do osiągnięcia zysku, a o to przecież chodzi we wszystkich działaniach marketingowych.
Aby już dziś być widocznym ze swoją marką, wystarczy kilka prostych kroków:
- Wynajmij Studio ArtLine.
- Przedstaw nam swoje oczekiwania.
- Poczekaj na projekt.
- Jeśli zaakceptujesz poprzedni punkt, przystąpimy do wykonania.
- Montujemy kaseton, a Ty zyskujesz estetyczną fasadę i szansę na zysk!
W projektach naszych kasetonów dbamy nie tylko o światło, ale także oryginalny kształt i grafikę, co pozwoli na zyskanie przewagi wśród konkurencji. Wybierz Studio ArtLine i już dziś przekonaj się, jak może wzmocnić się wizerunek Twojej marki!