Podświetlane litery na ścianę – reklama i ozdoba w jednym
Agencje reklamowe ciągle prześcigają się, poszukując rozwiązań na innowacyjne i oryginalne formy marketingu dla firm, które wynajęły ich usługi. Dlaczego litery 3D są sprawdzającym się od dawna nośnikiem? Przede wszystkim z uwagi na to, że są one widoczne, niezależnie od pory dnia. A przecież o to właśnie chodzi w reklamie. Nowoczesne rozwiązania skutecznie przyciągają uwagę ze względu na formę i niepowtarzalny charakter. Ich estetyczne wykonanie staje się nierozłącznym elementem wnętrz i elewacji budynków. Podświetlane litery LED możemy znaleźć w wielu punktach usługowych, a także w przestrzeniach prywatnych. Dlaczego cieszą się aż takim zainteresowaniem przedstawimy poniżej.
Spis treści:
- Litery przestrzenne i formy podświetlania
- Rozwiązania na świetną (świetlną) reklamę
- Nadaj reklamie indywidualny styl – wyróżnienie liter 3D
- Przyciągnij wzrok – podświetlane litery jako sposób na reklamę
Litery przestrzenne i formy podświetlania
Litery przestrzenne LED mogą znaleźć zastosowanie w biurze, recepcji czy sklepie. Ich działanie reklamowe łączy się często z próbą stworzenia estetycznego wnętrza. Oba osiągnięte efekty budują pozytywny wizerunek firmy. Czym można podświetlić literę wykonaną z plexi bądź popularnego do ich wykonania wytrzymałego styroduru?
alu rapid – jedna z najpopularniejszych form liter 3D, jest zarazem estetyczna i łatwa w montażu. To świecące kształty tworzone za pomocą maszyny, która wygina boki liter. Wyróżniają się rantem na froncie plexi, który daje efekt świetlny;
płaskie lico – to również litery blokowe. Technologia sprawdzająca się zarówno we wnętrzach, jak i na elewacjach. Zazwyczaj nie mają one rantu i są stworzone z plexi bądź innego materiału na całej powierzchni;
„efekt echo” – są niepowtarzalne wizualnie, gdyż tył liter składa się na świecącą powierzchnię, gwarantując efekt odbicia emitowanego światła;
ledony – nowoczesna forma kultowych w wieku ubiegłym neonów, tym razem nie w szklanej, a diodowej wersji. Ten typ reklamy sprawdza się głównie we wnętrzach, gdyż nie ma żadnej osłony, która mogłaby chronić przed czynnikami atmosferycznymi;
Technologia diod LED pozwala na korzystanie ze stworzonych reklam przez długi czas. Ten rodzaj światła jest również niezwykle energooszczędny i z łatwością można dobrać taką żarówkę we właściwej dla siebie temperaturze barw. Ponadto litery przestrzenne są przytwierdzane bezpośrednio na powierzchnię montażu. Nie potrzeba przy tym specjalistycznych narzędzi.
Rozwiązania na świetną (świetlną) reklamę
Aby zamontowane litery 3D przyniosły swój oczekiwany efekt, warto zadbać przede wszystkim o dogodne miejsce ich ekspozycji. Kolory i kształty mają znaczenie. Cechy te odzwierciedlają często charakter danej marki. Nie od dziś wiadomo, że dane barwy wywołują konkretne odczucia. Wiele firm sprzedających np. naturalne produkty stosuje w swojej komunikacji barwy ziemi. Zieleń i wszystko kojarzące się z przyrodą. Kolorami luksusu jest głównie czerń z połyskującymi dodatkami złota, bądź srebra. Gdzie sprawdzi się styl glamour? Gdy tylko pada to określenie, przywodzi ono na myśl złote i srebrne wykończenia – jak najwięcej błysku, najczęściej na czarnym tle. Takie połączenia kojarzą się klientom z prestiżem. Najczęściej są one stosowane w salonach kosmetycznych i fryzjerskich, oferujących usługi na najwyższym poziomie.
Nadaj reklamie indywidualny styl – wyróżnienie liter 3D
Decydując się na ten rodzaj reklamy, postaw na indywidualny charakter. Pomyśl nad formą liter, sposobem podświetlenia oraz wyróżnikach, które sprawią, że właśnie z tym jest i będzie kojarzona Twoja marka. Litery przestrzenne układające się w spektakularny szyld z pewnością nadadzą prestiżu lokalowi. Zwracając uwagę na wszystkie wymienione cechy i potrzeby, warto skorzystać z usług agencji reklamowej takiej jak Studio Art Line. Grono wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie marketingu przestrzennego przeprowadzi odpowiedni audyt dotyczący sposobu działalności Twojej firmy, a także pomoże w doborze fonów i grafik. Wszystko po to, aby stworzyć reklamę spójną wizualnie z profilem działalności.
Przyciągnij wzrok – podświetlane litery jako sposób na reklamę
Przyjazne, jasne, przyozdobione wnętrza bez wątpienia o wiele lepiej przyciągają potencjalnych klientów. Przyjemne światło ledowych diod nadaje przestrzeni wyjątkowego charakteru. Litery 3D podświetlane dzięki technologii LED zapewnią więc nie tylko widoczność, ale również tworzenie pozytywnych wrażeń dotyczących firmy. Takie rozwiązania bez problemu obronią się same na tle szarych, jednolitych wnętrz i dwuwymiarowych szyldów. Litery świetlne rozjaśnią każdy niepozorny kąt w Twojej restauracji, sklepie i biurowcu.