Scroll top
Adres email:
Numer telefonu:530 000 742
Tablice reklamowe dla Polna 7B w Toruniu

Tablice reklamowe dla Polna 7B w Toruniu

Tablica informacyjna na ścianę dla Mirra Stal

Tablica informacyjna na ścianę dla Mirra Stal

Kaseton podświetlany dla firmy Mirra Stal

Kaseton podświetlany dla firmy Mirra Stal

Pylon podświetlany dla Mirra Stal

Pylon podświetlany dla Mirra Stal

Litery 3D dla firmy Mirra Stal

Litery 3D dla firmy Mirra Stal

Oklejanie pojazdu dla firmy Lech Wałęsa

Oklejanie pojazdu dla firmy Lech Wałęsa

Oklejanie pojazdu dla firmy Kęs Dobry Remix

Oklejanie pojazdu dla firmy Kęs Dobry Remix

Kaseton podświetlany dla Ice Creams Rolls

Kaseton podświetlany dla Ice Creams Rolls

Podświetlany napis dla sklepu Generał

Podświetlany napis dla sklepu Generał

Banery dla firmy Bunkier 51 w Toruniu

Banery dla firmy Bunkier 51 w Toruniu

Oklejenie samochodu dla firmy Błysk

Oklejenie samochodu dla firmy Błysk

Artline VAN

Artline VAN

Kompleksowa realizacja Arena

Kompleksowa realizacja Arena

Litery 3D podświetlane na osiemnastkę

Litery 3D podświetlane na osiemnastkę

Litery 3D dla Artline

Litery 3D dla Artline

Tablica reklamowa w Toruniu

Tablica reklamowa w Toruniu

Tablica reklamowa dla firmy Servitor

Tablica reklamowa dla firmy Servitor

Kompleksowa realizacja dla ABC podróże

Kompleksowa realizacja dla ABC podróże

Oklejanie pojazdu dla firmy Niebieski Balonik

Oklejanie pojazdu dla firmy Niebieski Balonik

Oklejanie pojazdu dla firmy Ummba

Oklejanie pojazdu dla firmy Ummba

Litery 3D podświetlane dla firmy Optiguard z Torunia

Litery 3D podświetlane dla firmy Optiguard z Torunia

Oklejanie pojazdu dla firmy Mokate z Olsztyna

Oklejanie pojazdu dla firmy Mokate z Olsztyna

Litery 3D dla firmy Hotel Bulwar z Torunia

Litery 3D dla firmy Hotel Bulwar z Torunia

Tablica reklamowa dla firmy Hotel Bulwar w Toruniu

Tablica reklamowa dla firmy Hotel Bulwar w Toruniu

Kaseton podświetlany dla firmy Gabinet Stomatologiczny

Kaseton podświetlany dla firmy Gabinet Stomatologiczny

Oklejanie tira i druk plandeki dla firmy Form Plastic

Oklejanie tira i druk plandeki dla firmy Form Plastic

Billboard dla firmy Centrum Serwisu

Billboard dla firmy Centrum Serwisu

Litery podświetlane dla firmy Apteka Mika

Litery podświetlane dla firmy Apteka Mika

Litery podświetlane dla firmy AN-DAW

Litery podświetlane dla firmy AN-DAW

Tablica reklamowa dla firmy Reja - Producent

Tablica reklamowa dla firmy Reja - Producent

Tablica reklamowa dla firmy Reja

Tablica reklamowa dla firmy Reja

Litery 3D dla firmy Reja

Litery 3D dla firmy Reja

Oklejanie pojazdu dla restauracji Panorama

Oklejanie pojazdu dla restauracji Panorama

Billboard reklamowy dla firmy Servitor

Billboard reklamowy dla firmy Servitor

Tablica reklamowa dla firmy Servitor

Tablica reklamowa dla firmy Servitor

Kaseton podświetlany dla firmy Sofa Spot

Kaseton podświetlany dla firmy Sofa Spot

Tablica reklamowa dla firmy TheFab

Tablica reklamowa dla firmy TheFab

Oklejanie samochodu dla Fabryki Łazienek

Oklejanie samochodu dla Fabryki Łazienek

Oklejanie witryn oraz tablica dla Apteki

Oklejanie witryn oraz tablica dla Apteki

Tablica reklamowa dla salonu piękności ArtiSpa

Tablica reklamowa dla salonu piękności ArtiSpa

Litery 3D dla firmy Damado

Litery 3D dla firmy Damado

Oklejanie pojazdu dla firmy Ceresit

Oklejanie pojazdu dla firmy Ceresit

Oklejenie witryn Studia tatuazu Till Deatch w Toruniu

Oklejenie witryn Studia tatuazu Till Deatch w Toruniu

Kaseton podświetlany dla firmy Fiore

Kaseton podświetlany dla firmy Fiore

Oklejanie samochodu dla firmy Awil

Oklejanie samochodu dla firmy Awil

Litery 3D dla firmy Paradise

Litery 3D dla firmy Paradise

Oklejenie tira dla firmy Servitor

Oklejenie tira dla firmy Servitor

Oklejenie witryn w Toruniu

Oklejenie witryn w Toruniu

Litery 3D Płytki i wyposażenie łazienek

Litery 3D Płytki i wyposażenie łazienek

Litery 3D dla firmy Excellent

Litery 3D dla firmy Excellent

Litery 3D dla Optyk Obremski

Litery 3D dla Optyk Obremski

Reklama wielkoformatowa dla Servitor

Reklama wielkoformatowa dla Servitor

Tablica reklamowa dla Studia Tatuażu

Tablica reklamowa dla Studia Tatuażu

Tablica reklamowa restauracji Luizjana

Tablica reklamowa restauracji Luizjana

Oklejenie witryn dla firmy Servitor

Oklejenie witryn dla firmy Servitor

Oklejenie samochodu dla firmy

Oklejenie samochodu dla firmy

Oklejenie witryn dla firmy Excellent

Oklejenie witryn dla firmy Excellent

Oklejanie pojazdu dla firmy HOMEIQ

Oklejanie pojazdu dla firmy HOMEIQ

Litery 3D dla firmy Aranżacje Łazienek

Litery 3D dla firmy Aranżacje Łazienek

Oklejanie samochodu Volkswagen

Oklejanie samochodu Volkswagen

Kaseton podświetlany dla firmy MY SHOP

Kaseton podświetlany dla firmy MY SHOP

Litery 3D dla firmy Widelec

Litery 3D dla firmy Widelec

Litery 3D dla firmy Servitor

Litery 3D dla firmy Servitor

Litery 3D dla firmy John Lemon

Litery 3D dla firmy John Lemon

Tablica reklamowa dla firmy Biznesowy

Tablica reklamowa dla firmy Biznesowy

Oklejenie auta firmy Reichhold

Oklejenie auta firmy Reichhold

Litery 3D dla studia tatuażu Kreska

Litery 3D dla studia tatuażu Kreska

Litery 3D dla firmy Lemicon

Litery 3D dla firmy Lemicon

Dekoracje 3D dla FIORE

Dekoracje 3D dla FIORE

Oklejanie witryny w Toruniu

Oklejanie witryny w Toruniu

Oklejanie samochodu w Toruniu

Oklejanie samochodu w Toruniu

Tablica reklamowa dla firmy Smaczek

Tablica reklamowa dla firmy Smaczek

Oklejanie samochodu dla firmy Proinwest Bruk

Oklejanie samochodu dla firmy Proinwest Bruk

Litery 3D dla firmy Piekarnia u Dziadka

Litery 3D dla firmy Piekarnia u Dziadka

Litery 3D podświetlane dla firmy Artispa

Litery 3D podświetlane dla firmy Artispa

Kaseton podświetlany dla Coffee & Whisky House

Kaseton podświetlany dla Coffee & Whisky House

Oklejenie pojazdu dla firmy Ceskysen

Oklejenie pojazdu dla firmy Ceskysen

Outdoor marketing i branding firmy – jak wyróżnić się w przestrzeni publicznej?


  • Kategoria:
  • Klient:
  • Miasto:

Outdoor marketing jest jednym ze sposobów promowania swojej marki w przestrzeni publicznej. Za tą nazwą kryją się znane formy reklam zewnętrznych, takich jak billboardy, plakaty, naklejki na pojazdy czy oznakowanie budynków i obiektów. W kontekście budowania rozpoznawalności marki (brandingu firmy), outdoor marketing odgrywa kluczową rolę. Dobrze poprowadzona komunikacja wizualna stworzy trwały wizerunek w oczach konsumentów, co zapewni firmie wiele korzyści. Przedstawiamy poniżej, czym jest outdoor marketing i jak wpływa on na postrzeganie marki.

Spis treści:

  1. Dlaczego odpowiedni branding jest tak ważny w marketingu?
  2. Rodzaje outdoor marketingu
  3. Jak wygląda skuteczny przekaz marketingowy?
  4. Outdoor marketing na budynku – czy to dobry pomysł?
  5. Podsumowanie

Dlaczego odpowiedni branding jest tak ważny w marketingu?

Rozwój własnej marki oraz praca nad jej rozpoznawalnością i tożsamością to niezbędny proces, który pozwoli wyróżnić się przedsiębiorstwu na tle konkurencji. Kreowanie swojego brandu wpływa na wzrost zaufania wśród klientów, dzięki czemu znacznie chętniej będą korzystali oni z jej usług. Ważne jest, aby jej obraz był spójny we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej – tyczy się to również outdooru. Jest on szczególnie wart uwagi ze względu na to, iż pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skuteczny branding outdoorowy buduje rozpoznawalność oraz zapisuje się w podświadomości potencjalnych klientów. Na przykład dobrze zaprojektowane oznakowanie obiektów przyciąga uwagę, dzięki czemu marka zostaje zapamiętana przez konsumenta. Silna marka, zbudowana na solidnym fundamencie przynosi długofalowe korzyści. Konsumenci znacznie chętniej wybierają przedsiębiorstwa, które są im znane i budzą w nich pozytywne skojarzenia.

Rodzaje outdoor marketingu

Outdoor marketing to różnorodne techniki i narzędzia, które dostosować można do specyfiki firmy i jej celów reklamowych. Należą do nich m.in.:

  • Billboardy i plakaty – tradycyjna forma outdoorowego brandingu firm, która polega na umieszczaniu reklam o dużych formatach w widocznych miejscach, takich jak autostrady, skrzyżowania czy centra miast. Billboardy są skuteczne z uwagi na to, że przyciągają wzrok potencjalnych konsumentów w krótkim czasie. Plakaty to z kolei odmienne formaty swoich większych odpowiedników, które mały rozmiar nadrabiają poprzez częste występowanie w wielu obszarach naraz.
  • Oznakowanie budynków – umieszczenie logo, nazw oraz sloganów na siedzibach i obiektach należących do firmy (lub w ich pobliżu). To skuteczna metoda zwiększenia widoczności przedsiębiorstwa w najbliższej okolicy. Ponadto stwarza to także możliwość dopasowania budynku do brandingu swojej firmy np. za pomocą kasetonów czy napisów 3D.
  • Reklama na pojazdach – mobilny przekaz handlowy na samochodach, tramwajach czy autobusach pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców w wielu lokacjach. To doskonały sposób na zwiększenie zasięgu kampanii, zwłaszcza w dużych miastach. Pojazdy oklejone folią zdecydowanie wyróżniają się spośród innych, czyniąc je świetnym medium reklamy.

Inwestycja w branding outdoorowy to możliwość pozyskania nowych konsumentów w trakcie ich codziennych obowiązków. Reklamy, które przyciągają wzrok (np. na pojazdach), pozwalają firmie na wypromowanie się i dotarcie do ogromnej liczby osób, co przyniesie korzyści zarówno finansowe, jak i reputacyjne.

Jak wygląda skuteczny przekaz marketingowy?

Niezależnie od tego, jakim kanałem zamierzamy dotrzeć do potencjalnego konsumenta, ważne jest to, aby sam przekaz był jakościowy. Najważniejszym aspektem reklamy jest to, że ma ona zachęcać, nie zaś wzbudzać negatywne emocje. Jak zaprojektować odpowiedni przekaz?

  • Prostota i jasność – każdy element komunikatu powinien być prosty i zrozumiały na pierwszy rzut oka, zwłaszcza w outdoor marketingu, gdzie czas zetknięcia potencjalnego klienta z reklamą jest krótki. Nieskomplikowany i zwięzły przekaz zdecydowanie zadziała najlepiej.
  • Atrakcyjny projekt – to podstawa dobrego przekazu. Kreatywny i estetyczny komunikat to szansa na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Warto korzystać z nietuzinkowych pomysłów i projektów, aby wybić się na tle konkurencji. Na przykład ciekawie zaprojektowane oznakowanie obiektu może stać się wizytówką i symbolem marki.
  • Spójność z brandingiem firmy – aby odpowiednio kreować swoją markę, należy postarać się o to, aby każdy jej element był konsekwentny. Od logo, przez kolorystykę i fontu, aż po slogany – każdy z nich tworzy integralną część całości wizerunku.
  • Call to action – to nieodłączny element solidnych komunikatów reklamowych. Jasne wezwanie zmobilizuje konsumentów do podjęcia dalszych działań związanych z marką.

Te kilka atrybutów pozwala takiej reklamie efektywniej dotrzeć do klientów, których chcemy pozyskać. Dobrze jest także uzgodnić swoją wizję z ekspertami od brandingu oraz marketingu. Specjaliści w Studiu Artline chętnie pomogą oraz doradzą podczas pracowania nad materiałami reklamowymi, a ponadto wykonają pełną realizację projektu.

Outdoor marketing na budynku – czy to dobry pomysł?

Oznakowanie budynków i umieszczanie reklam na fasadach to częsta strategia brandingowa firm. Ta forma outdoor marketingu ma swoje unikalne zalety, których na próżno szukać gdzie indziej. Przekaz umieszczony na obiektach, zwłaszcza tych położonych przy centralnych punktach miasta, może być widoczny nawet dla tysięcy przechodniów czy kierowców. Dodatkowo reklamy znajdujące się na budynkach mogą docierać do ludzi z różnych grup docelowych. Osoby spoglądające na przekaz mogą należeć zarówno do lokalnej społeczności, jak i dojeżdżać do pracy czy być turystami. Tak szeroki zakres z pewnością pozwoli na znalezienie kogoś, kto z chęcią zdecyduje się na reklamowane usługi czy produkty. Pomimo tego, że koszt takiej formy promocji może wydawać się wysoki – długoterminowy korzyści, jakie przyniosą, znacznie przewyższają pierwotną cenę przedsięwzięcia, zwłaszcza jeśli samo oznakowanie budynku wtopi się w tkankę miasta i będzie zaskakiwało pomysłowością oraz wykonaniem.

Podsumowanie

Klienci stają się coraz bardziej wymagający, co wpływa na to jak zaczyna zmieniać się świat marketingu. Kluczowe jest zrozumienie tego, że oczekują oni jakościowych materiałów reklamowych, które wpłyną na nich pozytywnie. Outdoor marketing, gdy dobrze zaplanowany i wykonany, oddziałuje znacząco na postrzeganie marki i całościowy branding firmy. Dzięki różnorodnym narzędziom i technikom może pomóc przedsiębiorstwom w budowaniu pozycji na rynku i wzmocnieniu relacji z klientami. Specjaliści ze Studia Artline z chęcią pomogą w procesie zarówno projektowania, jak i wykonania materiałów do użytku na potrzeby outdoor marketingu.